מתנה בלתי נשכחת – טיסת חוויה

גם אתם תמיד חלמתם להיות טייסים? בניגוד לדעה הרווחת, ניתן להשיג את חוויית הטייס המלאה גם בלי לעבור קורס ממושך. אז אם גם אתם רוצים להחזיק בהגה, או לחילופין להעניק את המתנה הכי שווה שאפשר להעלות על הדעת למישהו שאתם אוהבים – המשיכו לקרוא ותגלו טיסת חוויה העולה על כל דמיון.

 

טיסה ליום אחד – יוצאים לדרך

במסגרת "טיסה ליום אחד" המשתתפים עוברים דרך מרגשת. בסופה, המטוס טס בשמיים והם ניצבים בתפקיד הטייס. תחילה, ניתן להתנסות בחוויה באמצעות סימולטור ייעודי אשר משמש לצורכי אימון גם טייסים מן המניין.  במסגרת ההתנסות בסימולטור יינתן הסבר מעמיק באשר לחלקי התפעול של המטוס. לרבות המנוע, ההגאים, גוף המטוס, אמצעי התקשורת ועוד.

 

3, 2, 1…. ממריאים

אחרי שמסיימים את ההתנסות התאורטית, ואחר שכל ההסברים ניתנו – הגיע הזמן לעוף! מתחילת ההמראה ועד סוף הנחיתה, במסגרת טיסת חוויה שכזו תוכלו להרגיש כטייסים לכל דבר ועניין. כמובן, בשל ההכשרה הקצרה, ומפני שלא מדובר על לימודי טייס מקיפים, ישנן מגבלות מובנות, אך זה לא מבטל את הייחודיות שבעניין –  מדובר בחוויה יוצאת דופן. במהלך הטיסה תתעופפו מעל חופי תל אביב ובסיומה תנחתו על המסלול בבטחה.

 

מי יכול לעשות את זה?

התשובה הקצרה לשאלה היא כל אחד ואחת. שיעור טיסה מתנה זאת חוויה מטריפה שכמעט כל אחד יכול לזכות בה. בין אם מדובר  במתנת יום הולדת, מתנת נישואין או אפילו מתנה שתרצו להעניק לעצמכם, מדובר בחוויה יוצאת מן הכלל. אנו ממליצים על טיסת חוויה לכל מי שתהה איך זה מרגיש להיות טייס! כמו כן, במידה ואתם שוקלים לימודי טייס מקיפים ואתם לא בטוחים בנוגע לכך, חוויית טיסה ליום אחד תהווה אינדיקציה מעולה עבורכם, דרכה תוכלו להבין באמת איך זה מרגיש מעבר להשערות וסיפורים ששמעתם.

 

בואו להפוך את החלום למציאות

כאמור, בעבר חווית טיסה כטייס לצד לימודי הטייס היו נחלתם של יחידי סגולה. רק מי ששירת כטייס בחייל האוויר או לחילופין עבר קורס טייס ממושך יכול היה להבין במה מדובר. כיום, עם ישראפלייט תוכלו להגשים את החלום במסגרת שיעור טיסה מתנה ולהיות טייסים ליום אחד. לצידכם יעמוד צוות הטייסים המיומן שלנו.  הצוות יעשה כל שביכולתו כדי להעניק לכם יום שיטביע את חותמו בזיכרונכם לאורך זמן. במידה ואתם רוצים להגשים לעצמכם חלום, להתנסות כטייסים, או להעניק למישהו מתנה שהוא לא ישכח לעולם – ישראפלייט פה בשבילכם, שתהיה טיסה נעימה!