תנאי שימוש באתר:

תנאי שימוש באתר ישראפלייט  – www.israflight.com

שים לב: השימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד, ואין בו בכדי לפגוע ו/או ליצור אפליה כלשהי.

ברוכים הבאים לאתר www.israflight.com (להלן: "האתר") של "ישראפלייט" (להלן: "החברה").

מובהר בזאת, למען הסר ספק, כי החברה איננה אחראית לנזק ישיר ו/או עקיף ו/או הפסד/ים כספי/ים כלשהם העלולים להיגרם כתוצאה מנתונים המוצגים באתר זה.

מנהל האתר רשאי להשתמש בפרטים שתמסור באתר ובמידע שייאסף לצורך שיפור השירותים, ואו ליצירת קשר בדואר אלקטרוני וטלפוני.

לתשומת לבך, כל שימוש במידע המפורט באתר (להלן: "התכנים") כפוף לתנאי השימוש באתר. שימוש על-ידך או מי מטעמך בתכנים באתר, מהווה בפועל את הסכמתך לתנאים המפורטים להלן:

האתר מאפשר מציאת מידע ייעודי הנוגע לשירותים של החברה. אוסף התכנים באתר נתון לשינויים בכל עת על-פי שיקול דעת של מנהל האתר. למרות שבמהלך עדכון התכנים באתר מושקע מאמץ רב בכדי לשמור על תיאור מדויק ואקטואליות, אין באפשרות האתר להתחייב על עדכניות, נכונות, איכות, אמינות ויישום תיאור התכנים המפורטים באתר.

הנך מקבל על עצמך את מלוא הסיכון והאחריות בשימוש בתכנים באתר, איכותם, טבעם, אמינותם ויישומם ולא תהיה לך כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה נגד האתר ו/או החברה בגין השירות והתכנים הניתנים באתר, מגבלותיהם ויכולתם בשום מקרה ובשום תנאי לא תהיה החברה ו/או האתר אחראים לכל נזק כספי או אחר שייגרם לך באופן ישיר או עקיף כתוצאה משימוש ו/או הסתמכות על התכנים באתר, ובפרט לא תהיה החברה אחראית לכל נזק ו/או הפסד עקיף ו/או מקרי מכל מין וסוג, לרבות נזקים בגין אבדן רווחים ו/או הכנסות

האתר אינו מתחייב לפרסם כל תוכן ורשאי להסיר כל תוכן ו/או לתקנו לפי ראות עיניו, בכל עת וללא צורך במתן התראה או הודעה מוקדמת.

האתר, כולו ו/או חלקיו ו/או רכיביו, לרבות האפליקציות, הממשקים, הרכיבים והמידע הכלולים בו (להלן: "הרכיבים"), הנם ויהיו בכל עת קניינה הבלעדי של החברה