סדנאות טיסה פרטיות – חוויה ייחודית

מי לא חלם להיות טייס כשיהיה גדול? הגשימו את החלום שלכם וטסו איתנו לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אנו מוכרים היטב בזכות איכות המדריכים והמטוסים שלנו. המדריכים שלנו לא רק מתמקדים במשימת הטיסה, אלא מקדישים תשומת לב מיוחדת לכל התלמידים הנפלאים שבאים ללמוד אצלנו, בין אם מדובר בחוויה ליום אחד ובין אם ללימוד מתמשך. הכל, כדי שתהיה לכם טיסה נפלאה!

 

השירותים שאנחנו מציעים

אנו מציעים מגוון שירותים, ביניהם: סדנאות טיסה פרטיות, טיסות חוויה, קורס טייס פרטי ואף שיעור טיסה מתנה. לצד זאת, מגוון מוצרים נוספים הכוללים טיפול בחרדת טיסות ואף סדנאות הכנה לקורס טייס בחיל אוויר. ובקצרה, one stop shop לכל מה שקשור בחוויות הטיסה בישראל.

 

סדנאות טיסה פרטיות

אז מי לא חשב על מתנה לבן/בת הזוג? אנחנו ממליצים מאד על המתנה החווייתית האולטימטיבית – שיעור טיסה מתנה במטוס פרטי. או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לזה "טייס ליום אחד" או טיסת חוויה. במסגרת סדנאות טיסה פרטיות אנחנו מאפשרים לכם להיכנס לסימולטור בו אפשר לבחור יעד המראה מכל שדה בעולם ולעבור הדרכה עם הטייסים המקצועיים בארץ. לאחר מכן, עדיין במסגרת סדנאות טיסה פרטיות אלו, נצא לטיסה אמיתית. מי לא ישמח ממתנה מושלמת שכזו?

 

קורס טייס פרטי

במסגרת קורס טייס פרטי, אנחנו לוקחים את התחביב שלכם צעד קדימה. הקורס כולל הטסת מטוס במגוון רב של מצבים ונועד להביא את הטייס לשליטה ברמה מקצועית גבוהה במטוס. המינימום שנדרש הוא 40 שעות טיסה לצורך קבלת תעודה.

כמובן שניתן גם באופציה זו לתת שיעור טיסה מתנה ולהיות מושא להערצה תמידית. בנוסף, שיעור טיסה מתנה עשוי לתת לכם טייס פרטי בבית, איך אפשר להתנגד לזה?

 

לסיכום

אנחנו מאמינים בהגשמת חלומות, ואתם מוזמנים להגיעו להגשים את חווית הטיסה שלכם! כל מה שנותר הוא לבקר באתר ישראפלייט אשר נותן לכם מגוון מסלולים מטורפים – טיסות חוויה, סדנאות טיסה פרטית, קורס טייס פרטי ועוד מגוון רב של אפשרויות שמועברות על ידי הטובים ביותר בתעשיית התעופה בישראל.

יצוין שהמספר הרב של הלקוחות שלנו משקף את איכות השירותים אותם אנו מספקים. כך, בין לקוחותינו ניתן למצוא משרדי ממשלה, אוניברסיטאות ועוד המון ארגונים גדולים.

ממליצים לכם לבקר באתר ישראפלייט או ליצור איתנו קשר ישירות במספר 054-7747534 ואנחנו נספק לכם את כל המידע, ואף נסייע לכם להתאים לעצמכם או לקרוביכם את המתנה האולטימטיבית. מחכים לראותכם!